خبرهای داغ:
معاون مددکاری بنیاد استان قزوین؛

دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ ایثارگر انجام می‌شود

دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ ایثارگر انجام می‌شود
طبق برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر قالب طرح سپاس در سال جاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۳۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با حضور کارکنان در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، محمدرضا شکوهی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه طرح سپاس از طرح‌های ملی است، گفت: کارکنان بنیاد باید در اجرای این طرح همت کنند تا به نحو مطلوب عملیاتی شود.

وی افزود: طرح یاد شده با هدف احوالپرسی، تجلیل از ایثارگری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تکریم از مقام والای جامعه هدف و بررسی مشکلات و خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه انجام می‌شود، لذا اجرای آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در این طرح، مسئولان دستگاه‌های اجرای باید مشارکت داشته باشند تا بتوانند ضمن درس‌گیری از سیره و منش آنها، در تجلیل از مقام والای این عزیزان کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به همت کارکنان بنیاد انجام شده است، از زحمات آنها قدردانی کرد و گفت: امسال باید روند انجام این دیدارها ادامه‌دار و مستدام باشد.

این مسئول بیان کرد: طبق برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس طی سال جاری انجام می‌شود که انجام این مهم با مشارکت کارکنان بنیاد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی میسر است.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باید نحوه اجرای طرح سپاس به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از همه جامعه ایثارگران دیدار به عمل آید.

وی در ادامه، همچنین مطالبی در خصوص اولویت‌بندی در انجام دیدار با والدین معظم شهدا و خانواده‌های ساکن در مناطق دورافتاده و توجه ویژه کارکنان در اجرای این دیدارها طی نیمه نخست سال جاری بیان کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار